#internetes bankolás




Bankba járni se fogunk már úgy, mint régen
 

Bankba járni se fogunk már úgy, mint régen

Bár már enyhített a kormányzat a Covid-19 vírus miatt bevezetett veszélyhelyzeten, valószínűleg nem vállalunk túlzott kockázatot azzal a megállapítással, hogy az elmúlt hónapok gyökeresen megváltoztatták az életet. A veszélyhelyzet miatti életmódváltás egyebek mellett abban is megmutatkozott, hogy sok más mellett a banki szolgáltatások használata – mint például a számlanyitás, a hitel és kölcsön igénylése, vagy a közüzemi díjak befizetése - is még inkább az online térbe terelődött. Ön hogyan változtatott szokásain? Töltse ki kérdőívünket!

OTP Bank Nyrt. OTP Bank Nyrt.




Hazai netbankolók pénzét lopja egy vírus
 

Hazai netbankolók pénzét lopja egy vírus

Két hete adtunk róla hír, hogy egy, a felhasználó és a netbank közé beálló kártékony szoftver idén már 30 ezer európai netbankolónak 10 milliárd forintnyi kárt okozott. A szoftvert és a módszert magyar nyelvre is alkalmazták, olyannyira, hogy már áldozatok is vannak.



Az sms-ben kapott banki jelszót is ellophatják
 

Az sms-ben kapott banki jelszót is ellophatják

A G Data felmérésében magyar bankkártya-tulajdonosok 6 százaléka számolt be arról, hogy történt már visszaélés a kártyájával. Az összesített kár az óvatos becslések szerint is eléri az 1,5 milliárd forintot.

hvg.hu hvg.hu

Hiba az OTP Bank rendszerében
 

Hiba az OTP Bank rendszerében

Az új, 4 órás átutalási rendszer július 1-jei bevezetése óta nem működött rendeltetésszerűen az OTP Bank internetes felületének egyenleg- és számlatörténet-lekérdezés funkciója. Szerda éjszakára helyreállították a rendszert.

hvg.hu hvg.hu

Megtámadták az MKB Bankot
 

Megtámadták az MKB Bankot

A próbálkozást gyakorlatilag percekkel a támadás kezdete, azaz az első elektronikus levelek beérkezése után észlelték.

techline.hu techline.hu

Aki 170 ezer forintnál többet keres, nagyobb eséllyel bankol a telefonján
 

Aki 170 ezer forintnál többet keres, nagyobb eséllyel bankol a telefonján

A hazai lakosság jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó. A Budapest Bank friss, reprezentatív felméréséből kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak az eddig megszokott csatornák mellett, ugyanakkor jelentős lehetőség rejlik bennük, ha csak a potenciális felhasználók számát tekintjük.

hvg.hu hvg.hu